سن استوریج (SAN Storage)

در مجموعه اسلیو تاپ. بای پس کلاسیک. بای پس کلاسیک از روش های جراحی لاغری است که برای افراد مبتلا به چاقی مفرط انجام می شود. اسلیو معده.

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

سن استوریج (SAN Storage)

۶ بازديد

شبکه های منطقه، ذخیره سازی (SAN) متداول ترین معماری شبکه ذخیره سازی هستند که توسط شرکت ها برای برنامه های مهم تجاری مورد نیاز است که نیاز به تولید توان بالا و تأخیر کم دارند. بخشی از استقرارهای SAN که به سرعت در حال رشد هستند ، از فضای ذخیره سازی فلش استفاده می کنند تا در مقایسه با دیسک چرخان ، عملکرد بالا ، تأخیر کم و پایدار داشته باشند. SAN ها ،  با ذخیره سازی داده ها در ذخیره سازی متمرکز مشترک ، سازمان ها را قادر می سازند تا از روش ها و ابزارهای سازگار برای امنیت ، حفاظت از داده ها و بازیابی بالای استفاده کنند .(سن استوریج (SAN Storage)

SAN یک فضای ذخیره سازی مبتنی بر بلوک است و از معماری پرسرعت استفاده می کند که سرورها را به واحدهای منطقی دیسک (LUN) متصل می کند. LUN محدوده ای از بلوک ها است که از یک فضای ذخیره سازی مشترک تهیه شده و به عنوان یک دیسک منطقی به سرور ارائه می شود. سرور ،آن بلوک ها را تقسیم کرده و قالب بندی می کند – معمولاً با یک سیستم فایل – به طوری که می تواند داده ها را بر روی LUN ذخیره کند دقیقاً مانند ذخیره سازی دیسک محلی.

سن استوریج ها (SAN Storage)،تقریباً دو سوم کل بازار ذخیره سازی شبکه را تشکیل می دهند. آنها برای از بین بردن نقاط خرابی منفرد ، SAN را بسیار در دسترس و مقاوم ساخته اند. یک سن استوریج با طراحی مناسب می تواند به راحتی در برابر خرابی های چند قطعه یا دستگاه مقاومت کند.



برای خرید سن استوریج (SAN Storage) با قیمت مناسب در وب‌سایت الو سرور ثبت سفارش نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.